31 Maja 2020

10 ciekawostek o General Fresh

Kupujesz produkty General Fresh regularnie, ale ile wiesz o tej marce? Wbrew pozorom historia i działalność firmy Pol-Hun, właściciela General Fresh, jest naprawdę interesująca. Najlepsze ciekawostki zebraliśmy specjalnie dla Ciebie w tym artykule. Przeczytaj go do końca i sprawdź swoją wiedzę o General Fresh!

1. Wszystko zaczęło się od kostki do WC

Historia firmy Pol-Hun zaczęła się od jednego produktu – kostki do WC. Dzisiaj jest ona standardem w polskich toaletach, ale w latach 90. nie było w Polsce ani jednej fabryki produkującej takie kostki. Nasza firma była pierwsza i przyznajemy to z dumą.

2. General Fresh ma 30 lat

Wydaje Ci się, że produkty General Fresh są nowością na rynku? Nic bardziej mylnego! Firma Pol-Hun powstała w 1990 roku. Oznacza to, że ma już 30 lat! W tym czasie stała się liderem wśród marek chemii gospodarczej i dystrybutorem licznych marek własnych. Dumnie możemy stwierdzić, że to my tworzyliśmy trendy na polskim rynku chemii domowej.

3. Maszynka do mięsa, parnik do ziemniaków – tego używaliśmy

Kiedy firma powstawała, nie było w Polsce parków maszynowych stworzonych z myślą o produkcji chemii gospodarczej. Musieliśmy używać alternatywnych rozwiązań, dlatego nasze kostki powstawały przy użyciu urządzeń z branży spożywczej. Korzystaliśmy m.in. z: mieszalnika piekarskiego, parnika od ziemniaków, maszynki do mięsa  i szpachelki.

4. Nasze produkty sprzedawane są na całym świecie

Jesteśmy w 100% polską firmą, ale nasze produkty są dystrybuowane na całym świecie. Dotarły nawet do egzotycznych krajów, takich jak Jordania czy Macedonia, pokonały ocean.

5. Posiadamy kanał na platformie YouTube

Od lat dostarczamy klientom wiedzy z zakresu utrzymania porządku, ale nie wszyscy wiedzą, że robimy to również w formie wideo. Posiadamy własny kanał na platformie YouTube, gdzie dzielimy się filmami poradnikowymi. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z dostępnymi tam materiałami.

6. Pierwsze produkty tworzyliśmy w… stodole

Na początku działalności nie dysponowaliśmy profesjonalną halą. Pierwsze kostki do WC powstawały w stodole w Żakowicach koło Koluszek. Jej powierzchnia wynosiła zaledwie 70 m2!

7. Wspieramy rodziny

Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby być marką blisko ludzi, a szczególną uwagę przywiązujemy do wspierania wartości rodzinnych. W naszym sklepie uznajemy Kartę Dużej Rodziny, która gwarantuje 17% rabatu. Angażujemy się też w prorodzinne akcje, np. Wyrusz na szlak z całą rodziną. Udzielamy się też charytatywnie.

8. Zatrudniamy ponad 350 pracowników

Naszą markę tworzą pracownicy. W ciągu 30 lat wiele osób dołożyło coś od siebie, dzisiaj jest ich ponad 350. Każdy jest równie ważny.

9. Dysponujemy najnowocześniejszym parkiem maszynowym w Europie

Chociaż zaczęło się od maszyn z branży spożywczej, dzisiaj jest zupełnie inaczej. Dysponujemy najnowocześniejszym parkiem maszynowym w Europie. Dodatkowo posiadamy system do monitorowania i optymalizacji produkcji klasy (MES) oraz System Zarządzania Jakością TUV NORD, PN-EN ISO 9001:2009.

10. Posiadamy liczne wyróżnienia i certyfikaty

Naszą jakość potwierdzają liczne wyróżnienia (np. Gazela Roku) i Certyfikaty Wiarygodności Biznesowej. Od lat zdobywamy różne nagrody m.in. za udział w akcjach społecznych i dynamiczny rozwój.